11 Ekim 2009 Pazar

İLK TARİFİM VİŞNELİ BROWNİ


Merhaba...Uzun zamandır bu bloğu oluşturmak istiyorum ama hayat koşuşturması bana bir türlü fırsat vermiyordu.İlk tarifim diyorum ama bu browniyi kaç defa yaptığımı ben bile hatırlamıyorum.Çevremdeki insanlar çok severler bu tarifi umarım siz de beğenirsiniz.


MALZEMELER

4 yumurta
1 su bardağı şeker
150 gr margarin
160 gr bitter çikolata
3 çorba kaşığı kakao
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 su bardağı dondurulmuş vişne
Yarım su bardağı fındık

YAPILIŞI

Margarini eritiyoruz.Tamamen eriyince içerisine çikolataları ve kakaoyu koyuyoruz. Çikolataları tamamen eritip homojen bir karışım elde ediyoruz.Karışım soğurken 4 yumurtayı şekerle çırpıyoruz.Soğumuş olan karışımı yumurtalara ekliyoruz.Çırpmaya devam ediyoruz.Unu,kabartma tozunu,vanilyayı ayrı bir kaba eliyoruz.Bu karışımı yumurtalı karışıma ekliyoruz.Una buladığımız fındıkları da ilave ediyoruz.Vişneleri en son ekliyoruz ki sulanma yapmasın ayrıca ekleyince de çok karıştırmıyoruz.Yağlanmış kalıba karışımı döküyoruz.Önceden ısıtılmış fırında 150 derecede yaklaşık 50 dakika pişiriyoruz.Kürdanla kontoledebilirsiniz.Tamamen kuru olmasını beklemeyin hafif nemli kalması daha iyi olur.


Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder